BeIN Trio ekibi, Süper Lig’in 19. haftasında oynanan RAMS Başakşehir- Galatasaray maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.
Galatasaray’ın ikinci golü öncesinde ihlal, elle oynama ya da faul var mı?
Deniz Çoban: 35-40 santimden gelen bir top bu ele. Elini kaçıracak bir fırsatı yok. Bu beklenmeyen top. Elle oynama yok. Ele temas etmesinin önemi yok, bilerek oynama değil. VAR’lık husus değil. Futbolda temas illa olur. Osimhen’in Opoku’ya ayakla müdahalesi faul değil.
Bahattin Duran: Burada olabilecek en doğal konumda Osimhen’in kolu. Top koluna geliyor ama oynama yok. Hafif ayağıyla Opoku’ya temas var ama ihlal değil, faul gerektirmez. Oyunun devam etmesi ve gol kararı doğru.
Bülent Yıldırım: Aynı gerekçelerle gol nizami.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1024 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
660 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
656 kez okundu
4
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
644 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
631 kez okundu